FASE 2
: INTERVENCIÓ AMB EL CAS PLANTEJAT
DATA: Mitjans d’octubre fins mitjans novembre HORES: 20h |
Objectius:
Atenció directa amb els alumnes a partir de les orientacions de la tutora.
-
Observar
el cas en la intervenció per tal d’observar-ne les activitats desenvolupades.
-
Col·laborar
en el disseny i execució del protocol d’activitats en els casos observats.
-
Recollir
estratègies i recursos utilitzades per treballar l’educació emocional amb els
diferents casos.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
Col·laboració
en les sessions de reeducació, psicopedagògiques i atenció personalitzada
sota la tutorització, centrant-me en les sessions de coaching i educació
emocional dels alumnes escollits.
Observació
de la metodologia emprada (educació emocional i coaching ) i les estratègies
i recursos utilitzats pels professionals del centre.
Observació
del material que disposa el centre per definir el protocol d’activitats
(material fungible i aplicació d’aquest).
Reflexió
sobre el paper del professional en les sessions psicopedagògiques observades.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
Les activitats
plantejades en les sessions.
Material utilitzat.
Estratègies utilitzades, tractament
emocional.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
Avaluació
de les sessions observades.
Metodologia de les
activitats.
L’efectivitat
de les estratègies plantejades.
|
FASE 3: ELABORACIÓ
DEL PROTOCOL D’ACTIVITATS
DATA: Novembre
i mitjans desembre HORES: 15 h
|
Objectius:
Elaborar conjuntament amb l’equip psicopedagògic el protocol d’activitats dutes a terme en el
centre:
Seleccionar
les activitats i material fungible que es treballen en el centre.
Establir
els objectius previstos amb aquestes activitats.
Establir
la metodologia de treball.
Establir
la tipologia d’activitats i aspectes treballats.
Concretar
les activitats enfocades a dificultats d’atenció, emocional, resolució de
conflictes...
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
– Recollida
de les activitats.
–
Recollida del material utilitzat.
–
Organització de les activitats.
- Elaboració conjunta del protocol.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
Diferents materials
específics del mateix centre i per diferent problemàtica.
Elaboració del protocol
d’activitats.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
Utilització
del protocol.
Efectivitat
dins el centre.
|
FASE 4: TRACTAMENT
I AVALUACIÓ DELS CASOS
DATA: Entre novembre i desembre HORES: 20h |
Objectius:
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
De forma
puntual es realitzarà una coordinació amb els diferents professionals que
intervenen en el centre per valorar i orientar i reformular la intervenció i
donar estratègies de com intervenir en les dificultats d’aprenentatge dels
alumnes atesos ( Inici , control i valoració de la feina feta ).
Es
realitzaran diferents trobades amb la família per anar valorant i orientant
el cas.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
Full de
registre propi per les reunions , per recollir els acords presos .
Llistat d'orientacions
educatives.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
dimarts, 27 de novembre del 2012
Enfilant més projecte...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada