dimarts, 27 de novembre del 2012

Enfilant més projecte...



FASE 2 : INTERVENCIÓ AMB EL CAS PLANTEJAT
                                                                                                                                       
 DATA:   Mitjans d’octubre fins mitjans novembre                                                                  HORES: 20h
Objectius:
            Atenció directa amb els alumnes a partir de les orientacions de la tutora.
-           Observar el cas en la intervenció per tal d’observar-ne les activitats desenvolupades.
-           Col·laborar en el disseny i execució del protocol d’activitats en els casos observats.
-           Recollir estratègies i recursos utilitzades per treballar l’educació emocional amb els diferents casos. 
ACTIVITATS I CONTINGUTS
         Col·laboració en les sessions de reeducació, psicopedagògiques i atenció personalitzada sota la tutorització, centrant-me en les sessions de coaching i educació emocional dels alumnes escollits.
       Observació de la metodologia emprada (educació emocional i coaching ) i les estratègies i recursos utilitzats pels professionals del centre.
        Observació del material que disposa el centre per definir el protocol d’activitats (material fungible i aplicació d’aquest).
        Reflexió sobre el paper del professional en les sessions psicopedagògiques observades.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Les activitats plantejades en les sessions.
         Material utilitzat.
        Estratègies utilitzades, tractament emocional.  
INDICADORS D’AVALUACIÓ
       Avaluació de les sessions observades.
       Metodologia de les activitats.
       L’efectivitat de les estratègies plantejades.
FASE 3: ELABORACIÓ DEL PROTOCOL D’ACTIVITATS
 DATA:      Novembre i mitjans desembre                                                                                     HORES: 15 h
Objectius:
         Elaborar conjuntament amb l’equip psicopedagògic el  protocol d’activitats dutes a terme en el centre:
          Seleccionar les activitats i material fungible que es treballen en el centre.
         Establir els objectius previstos amb aquestes activitats.
          Establir la metodologia de treball.
        Establir la tipologia d’activitats i aspectes treballats.
       Concretar les activitats enfocades a dificultats d’atenció, emocional, resolució de conflictes...
ACTIVITATS I CONTINGUTS
     Recollida de les activitats.
     – Recollida del material utilitzat.
     – Organització de les activitats.
     -  Elaboració conjunta del protocol.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Diferents materials específics del mateix centre i per diferent problemàtica.
       Elaboració del protocol d’activitats.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
       Utilització del protocol.
       Efectivitat dins el centre.
         FASE 4:  TRACTAMENT I AVALUACIÓ DELS CASOS

DATA:     Entre novembre i desembre                                                                                          HORES:  20h
Objectius:
  • Participar en el seguiment amb l’escola i la família.
  • Participar en l’assessorament i orientació a les famílies.
  • Consensuar les pautes educatives i metodològiques escollides.
  • Establir pautes d’avaluació dels casos descrits.
           ACTIVITATS I CONTINGUTS
       De forma puntual es realitzarà una coordinació amb els diferents professionals que intervenen en el centre per valorar i orientar i reformular la intervenció i donar estratègies de com intervenir en les dificultats d’aprenentatge dels alumnes atesos ( Inici , control i valoració de la feina feta ).
       Es realitzaran diferents trobades amb la família per anar valorant i orientant el cas.
           INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Full de registre propi per les reunions , per recollir els acords presos .
        Llistat d'orientacions educatives.  
           INDICADORS D’AVALUACIÓ
  1. Grau  de reunions realitzades amb l'escola i la família i la seva participació.
  2. Si es compleixen els acords i les orientacions donades a l'escola i a la família.
  3. Grau d'orientacions adreçades a pares i mestres .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada