dissabte, 17 de novembre del 2012



FASE 2 : INTERVENCIÓ AMB EL CAS PLANTEJAT
                                                                                                                                       
 DATA:   Mitjans d’octubre fins mitjans novembre                                                                  HORES: 20h
Objectius:
          Atenció directa amb els alumnes a partir de les orientacions de la tutora.
-           Observar el cas en la intervenció per tal d’observar-ne les activitats desenvolupades.
-           Col·laborar en el disseny i execució del protocol d’activitats en els casos observats.
-           Recollir estratègies i recursos utilitzades per treballar l’educació emocional amb els diferents casos. 
ACTIVITATS I CONTINGUTS
        Col·laboració en les sessions de reeducació, psicopedagògiques i atenció personalitzada sota la tutorització, centrant-me en les sessions de coaching i educació emocional dels alumnes escollits.
        Observació de la metodologia emprada (educació emocional i coaching ) i les estratègies i recursos utilitzats pels professionals del centre.
        Observació del material que disposa el centre per definir el protocol d’activitats (material fungible i aplicació d’aquest).
        Reflexió sobre el paper del professional en les sessions psicopedagògiques observades.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
     Les activitats plantejades en les sessions.
         Material utilitzat.
        Estratègies utilitzades, tractament emocional.  
INDICADORS D’AVALUACIÓ
        Avaluació de les sessions observades.
        Metodologia de les activitats.
       L’efectivitat de les estratègies plantejades.
FASE 3: ELABORACIÓ DEL PROTOCOL D’ACTIVITATS
 DATA:      Novembre i mitjans desembre                                                                                     HORES: 15 h
Objectius:
·      -  Elaborar conjuntament amb l’equip psicopedagògic el  protocol d’activitats dutes a terme en el centre:
-          Seleccionar les activitats i material fungible que es treballen en el centre.
-          Establir els objectius previstos amb aquestes activitats.
-          Establir la metodologia de treball.
-          Establir la tipologia d’activitats i aspectes treballats.
-          Concretar les activitats enfocades a dificultats d’atenció, emocional, resolució de conflictes...
ACTIVITATS I CONTINGUTS
         Recollida de les activitats.
         – Recollida del material utilitzat. 
          – Organització de les activitats.
         -  Elaboració conjunta del protocol.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Diferents materials específics del mateix centre i per diferent problemàtica.
        Elaboració del protocol d’activitats.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
        Utilització del protocol.
      Efectivitat dins el centre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada